Firma jest po to, żeby zarabiać, ale Sukces to Efektywność pomnożona przez Zadowolenie z życia i poczucie Równowagi
W ostatnim czasie współpracowałem (i nadal pracuję) z następującymi klientami: Granit, Imperoll, Wirtualna Polska, Flugger, Gdańska Fundacja Oświatowa, ASCO, Atena i inni. Na Twoje życzenie mogę skontaktować Cię z nimi w celu uzyskania opinii o mnie.
Od 2008 roku prowadzę coaching zgodnie z metodologią International Coach Federation – przez wiele lat byłem Dyrektorem Trójmiejskiego Oddziału ICF. Obecnie jestem w trakcie zdobywania kolejnej akredytacji tej organizacji. Przeprowadziłem ok. 1500 godzin coachingu typu executive, life i team.
Od 1993 roku. Obecnie lub w przeszłości szkoliłem między innymi w GFKM, Doradca Consultants, Huthwaite Polska, Achive Global, Sandler Polska. Również uczelnie wyższe: SWPS, Uniwersytet Łódzki, WSB, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu. Przeprowadziłem ok. 2000 dni szkoleniowych i przeszkoliłem ok. 15 000 osób.
Pomagam firmom i instytucjom w obszarach zarządzania, motywowania, współpracy oraz komunikacji.
Wspieram pracę menedżerów i liderów różnych szczebli oraz specjalistów. Zajmuję się również sprzedażą (szczególnie B2B, B2C) oraz komunikacją z klientem.
Rozmawiam z klientami, poznaję specyfikę ich biznesów, staram się zrozumieć cele, oczekiwania i obszary, w których mogę pomóc Dlatego zaczynam od analizy potrzeb rozwojowych i obszarów problemowych, stanowiących wyzwanie (uczę tego typu metodologii na Podyplomowym Studium Trenera Biznesu przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego). Rozmowy prowadzę według modelu SPIN®, który poznałem pracując dla Huthwaite International. Następnie, wspólnie z klientem, ustalam zakres współpracy kierując się coachingowym GROW (rozwiniętym we współpracy z CoachWise). Zaś samo zlecenie realizuję według zasad LEAN Management poznanych dzięki LeanqTeam oraz zasad zarządzania projektami (PMI).
Czasem – aby lepiej pomóc klientowi – polecam moich sprawdzonych i godnych zaufania współpracowników.
Przywiązuję dużą wagę do efektywności działań – staram się oceniać to na kilku poziomach zgodnych z modelem Kirckpatricka (którego również uczę na studiach podyplomowych). Dążę do efektywnej współpracy z klientem według mojej zasady WUR (Wartości-Uważność- Relacje).
Pracując z klientem przestrzegam Kodeksu Etycznego International Coach Federation oraz Karty Zasad Stowarzyszenia Doradców Biznesowych (którego jestem prezesem-założycielem).
„Po godzinach” pomagam Hospicjum Pomorze Dzieciom, uczę się malować w Pracowni Rysunku i Grafiki, prowadzę Przytulandię i działam w kilku NGOsach